K 2

KINDERGARTEN II.


  Haladó nyelvtanfolyam 4-6 évesek, illetve elsősök részére, előtudással, 
azaz Kindergarten I. diplomával rendelkező gyerkőcöknek.

Kedves Szülők! Ne feledjék el, hogy az elmélyítéshez, ismétléshez
a K1-es játékokra is  térjenek vissza  néha-néha.

A játékokat a képekre kattintva játszhatjuk le.

Vegyük azt is figyelembe, hogy a legtöbb játék kezdetben szülői felügyeletet és segítséget is igényel.

A legtöbb interaktív játék elindításához az Adobe Flash Player legfrissebb verziója szükséges.

 INNEN LETÖLTHETŐ ÉS TELEPÍTHETŐ

(A letöltéssel egy ingyenes vírusirtó program a McAfee is letöltődik. Amennyiben ezt nem szeretnék, 
úgy a pipát távolítsák el egy kattintással a "Yes, install McAfee Security Scan Plus" felirat mellett.) 


__________________________________________________________________________________
KINDERGARTEN II.

Ez egy teljes játékgyűjtemény a Kindergarten II csoportok számára. Kérem a szülőket, hogy ne haladjanak nagyon előre az anyaggal, próbálják meg a foglalkozások aktuális témakörét követni.
A gyermekek tudni fogják milyen témát tanultak már és mit nem...




I. NUMBERS AND COUNTING / 1-20

Ismétlés:  1-10
Új anyag: 11-20



1. GRINELLE'S NUMBERS



Grinelle egy kis képzeletbeli lény, aki minden nap megszámolja játékait.
 Segíts neki a számolásban!

Hogyan játszd:
Indítsd el a játékot a "Start" feliratra kattintva. Az első képen számot és játékot látunk. Ezt kell majd megszámolni a következő képen. Kattintsunk a piros, jobbra mutató nyílra és döntsük el, hogy melyik halmaz tartalmazza azt a bizonyos számú játékot, amit az előzőekben láttunk.

A játékhoz kapcsoljuk be számítógépünk hangszóróját!



2. CASTLE NUMBERS



Egy egyszerű, ám annál fejlesztőbb kereső játék. 
A gyerkőcnek meg kell találnia a rejtett számokat a váron és környékén.(1-10)
Fontos, hogy ezt a játékot csak akkor játsszuk ha a gyermek már vizuálisan is ismeri a számokat.

Hogyan játszd:
Indítsd el a játékot a "Start" feliratra kattintva, majd az egér/bal gombjának segítségével találd meg a rejtőzködő számokat. Vigyázz, mert időkorlát is van, elindul a visszaszámlálás :)


3. BALLON POP MATH (Count 1 to 20)




Ebben a játékban a lufikat kell kipukkasztani a megfelelő sorrendben, 1-20-ig.
Fontos, hogy ezt a játékot csak akkor játsszuk ha a gyermek már vizuálisan is ismeri a számokat!
 A sorrendet pedig ezen a játékon keresztül tanulhatja meg.

A játékhoz kapcsoljuk be számítógépünk hangszóróját!



4. CONNECT THE DOTS (Count 1 to 20)

http://www.abcya.com/connect_the_dots_20.htm
forrás: http://www.abcya.com/connect_the_dots_20.htm

Egy egyszerű szám-összekötős játék.



5. BIRTHDAY CANDLE COUNT (How old are you?)


http://www.abcya.com/kindergarten_counting.htm
forrás: http://www.abcya.com/kindergarten_counting.htm


Számoljuk meg a gyertyákat, ki hány éves.
Kattintsunk a gyertyákra, melyek ezáltal meggyulladnak.
A számolás után válasszuk ki a megfelelő számot, pontosan hány gyertyát számoltunk meg? 

Fontos, hogy ezt a játékot csak akkor játsszuk ha a gyermek már vizuálisan is ismeri a számokat!

A játékhoz kapcsoljuk be számítógépünk hangszóróját!


6.  FUZZ BUGS 


http://www.abcya.com/counting_sorting_comparing.htm
forrás: http://www.abcya.com/counting_sorting_comparing.htm


Ezt a játékot egyszerűen imádom! Rendkívül egyszerű, mégis több -  a számoláshoz, válogatáshoz, szortírozáshoz  és rendszerezéshez szükséges képességeket igényel, 
+ nem árt egy kis kézügyesség is ...

Indítsuk el a játékot.

Egy kis segítség az egyes részfeladatok teljesítéséhez:

1. Sort by color:
 Ragadjuk meg az egérrel és tegyük bele a kis színes bogarakat az azonos színű befőttes üvegbe.
2. Tap a jar and count: Most jelöljünk ki egy-egy üveget, és a számoljuk meg benne a kis bogárkákat.
3. Tap on a jar with the most Fuzz Bugs: Kattintsunk arra az üvegre, melyben a legtöbb bogárka van.
4. Tap on a jar with the least Fuzz Bugs: Kattintsunk arra az üvegre, melyben a legkevesebb bogárka van.
5. Place the jar with the least amount of Fuzz Bugs to the dotted line: Helyezzük a legkevesebb bogárkát tartalmazó üveget a kipontozott részre.
6. Which jar is next?: Melyik üveg következik a sorban?
7. Tap on a jar: Jelölj ki egy üveget.
8. Which Fuzz Bug is all the way to the right? Tap on it: Melyik  a jobb legszélső bogárka? Kattints rá.
9. Which Fuzz Bug is all the way to the left? Tap on it: Melyik bogárka van a bal szélen? Kattints rá.
10. Tap on the Fuzz Bug that is on the top: Kattints a legfelső bogárra
11.  Tap on the Fuzz Bug that is on the bottom: Kattints a legalsó bogárra
12. Tap on the largest Fuzz Bug: Kattints a legnagyobb bogárra
13. Tap on the smallest Fuzz Bug: Kattints a legkisebb bogárra
14. Ezután megjelenik egy szivárvány színű bogaracska, kapjuk el az egérrel :)

A játék ezután is folytatható a fent leírt sorrendben, immár más színű szőrös bogárkákkal, beleértve a szivárvány színűt is. :)


A játékhoz feltétlenül kapcsoljuk be számítógépünk hangszóróját!
A játék szülői felügyeletet igényel.

Jó szórakozást kívánok!


7.  NUMBER BINGO (0-9, 10-20) 

http://www.abcya.com/number_bingo.htm


Bingó játék számokkal.

A lehetőségek közül a 0-9 vagy a 10-20-at válasszuk.
 Annak érdekében, hogy először sikerélményük legyen, a 0-9-es verziót válasszuk. 
Később, ha már jobban ismerik majd 20-ig a számokat, mehet azzal is a játék.

A játék lényege, hogy a gyerekek hallás után felismerjék a számokat és kijelöljék azokat. 
Akkor lesz Bingónk ha a egy sorban találhatóak a számok.

A játékhoz feltétlenül kapcsoljuk be számítógépünk hangszóróját!
A játék szülői felügyeletet igényel.
Fontos, hogy ezt a játékot csak akkor játsszuk ha a gyermek már vizuálisan is ismeri a számokat!


II. CLASSROOM OBJECTS / ISKOLAI TÁRGYAK

1. SCHOOL SUPPLY SNAP



forrás: http://www.agame.com/game/school-supply-snap

Memória játék

A játék célja, hogy a kislány által kért dolgokat megkeressük és odaadjuk neki.
A raktárost és a létrát a billentyűzet nyilaival tudjuk irányítani, a szekrényeket pedig a "space" - szóköz gombbal nyithatjuk ki.





2. CLASSROOM

forrás: https://elt.oup.com/student/stardust/level1/platform/dragmacunit2?cc=global&selLanguage=en
 Egy egyszerű képrendező játék.
Indítsuk el a "Play" majd a "Start" feliratra kattintva, és rakjuk a képeket a megfelelő helyekre.


A játékhoz feltétlenül kapcsoljuk be számítógépünk hangszóróját! 



3. CLASSROOM OBJECTS

 
forrás: http://www.learningchocolate.com/content/classroom-0

 A szavakra kattintva a gyermekek gyakorolhatják a szavak kiejtését, vizuálisan rögzülhet a szavak írásmódja is.

A játékhoz feltétlenül kapcsoljuk be számítógépünk hangszóróját!



4. MAGGIE MAGPIE - LITTLE THIEF
forrás: http://www.english-time.eu/hry/maggie-little-thief.php?zpet=dite

Egy igazán jó szórakoztató-oktató játék, Maggie Magpie szarkával.
A Játékot a Play feliratra kattintva indíthatjuk el, de várjuk meg míg a géphang elmondja a szöveget.

Adott egy osztályterem, az asztalon különböző iskolaszerek.
Egyszer csak elsötétül minden, jön Maggie a szarka, és ellop valamit az asztalról.
Mikor újra világos lesz, nekünk az a dolgunk, hogy eldöntsük mit lopott el a szarka.

A játékhoz feltétlenül kapcsoljuk be számítógépünk hangszóróját!


III. THE SEA / A TENGER

1. ANIMALS IN THE OCEAN

forrás:http://www.sheppardsoftware.com/preschool/animals/ocean/animaloceanfindcountgame.htm

A játékban  tengeri állatokkal ismerkedhetünk.
A jobbra mutató nyílra kattintva 2 féle játékot játszhatunk mindegyik állatfajtával:
1. Számoljuk meg az állatokat (az egér bal gombjával kattintva)
2. Válogassuk ki az adott állatot a többi közül, szintén az egér bal gombjának segítségével.

A játékhoz feltétlenül kapcsoljuk be számítógépünk hangszóróját! 

2. CREATE AN ANIMAL OCEAN


forrás: http://www.sheppardsoftware.com/preschool/animals/ocean/animaloceancreate.htm


Ezzel a játékkal saját, élő, mozgó óceáni állatgyűjteményt hozhatunk létre.
A bal oldali sávból válasszunk ki egy állatot, amit az egér bal gombjával  egyszer(!) kattintva tudjuk azt megfogni. Húzzuk az üres vízfelületre, majd ismét klikkeljünk egyet (!).
Az állatka azonnal megelevenedik :)
Ezt a játékot addig folytathatjuk, míg el nem fogynak a tengeri állatok.

A játékhoz feltétlenül kapcsoljuk be számítógépünk hangszóróját!


 3. COUNTING FISH


forrás: http://www.abcya.com/counting_fish.htm
 

Ez egy hal-számlálós játék.  A "GO" feliratra kattintva indíthatjuk el.
A képernyőn mindig különböző számú halacska úszik elénk, meg kell őket számolnunk, majd kiválasztani a  helyes választ a három lehetőség közül. Biztassák gyermekeiket, hogy angolul számolják meg a halacskákat. (Cápa, polip stb. nem számolandó bele)
Tipp: Ha gyermeke nem ismeri a számokat, akkor az egeret húzza a számokra, és egy géphang kimondja azt angolul.

A játékhoz feltétlenül kapcsoljuk be számítógépünk hangszóróját!



ABC song





IV. TOYS / JÁTÉKOK


1. TOYS - DICTIONARY
http://www.anglomaniacy.pl/toysDictionary.htm
forrás: http://www.anglomaniacy.pl/toysDictionary.htm

Hangos-szótár



2. TOY DETECTIVE


http://www.wattsenglish.com/english-for-kids/game/toy-detective.html
forrás: http://www.wattsenglish.com/english-for-kids/game/toy-detective.html


Keressünk játékokat a sötét szekrényben egy zseblámpa segítségével!
Indítsuk el a játékot, majd hallgassuk végig a szöveget. Amikor megjelenik a zseblámpa egy érmét kell hozzá felhasználnunk, hogy világítson, kattintsunk tehát az érmére.
Ezután menjünk az elsötétített szekrényhez, és keressük meg azt a játékot, amilyet a géphang kér tőlünk.
Ha megtaláltuk, újabb érméket kapunk, mellyel tovább tudjuk majd működtetni zseblámpánkat, sose felejtsük tehát el feltölteni azt.
Úgy hiszem, hogy a gyermekek egyedül a "kite" - ejtsd:kájt , azaz sárkányrepülő + Robot + computer szavakat  nem értenék, a többit tanultuk.

A játékhoz feltétlenül kapcsoljuk be számítógépünk hangszóróját!
A játék szülői felügyeletet igényel!







ACTIVITY VERBS

THE BODY BOOGIE 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése