KINDERGARTEN II.
Haladó nyelvtanfolyam 4-6 évesek, illetve elsősök részére, előtudással,
Haladó nyelvtanfolyam 4-6 évesek, illetve elsősök részére, előtudással,
azaz Kindergarten I. diplomával rendelkező gyerkőcöknek.
Kedves Szülők! Ne feledjék el, hogy az elmélyítéshez, ismétléshez
a K1-es játékokra is térjenek vissza néha-néha.
A játékokat a képekre kattintva játszhatjuk le.
Vegyük azt is figyelembe, hogy a legtöbb játék kezdetben szülői felügyeletet és segítséget is igényel.
A legtöbb interaktív játék elindításához az Adobe Flash Player legfrissebb verziója szükséges.
INNEN LETÖLTHETŐ ÉS TELEPÍTHETŐ
(A letöltéssel egy ingyenes vírusirtó program a McAfee is letöltődik. Amennyiben ezt nem szeretnék,
úgy a pipát távolítsák el egy kattintással a "Yes, install McAfee Security Scan Plus" felirat mellett.)
__________________________________________________________________________________
Ez egy teljes játékgyűjtemény a Kindergarten II csoportok számára. Kérem a szülőket, hogy ne haladjanak nagyon előre az anyaggal, próbálják meg a foglalkozások aktuális témakörét követni.
A gyermekek tudni fogják milyen témát tanultak már és mit nem...
I. NUMBERS AND COUNTING / 1-20
Ismétlés: 1-10
Új anyag: 11-20
1. GRINELLE'S NUMBERS
Grinelle egy kis képzeletbeli lény, aki minden nap megszámolja játékait.
Segíts neki a számolásban!
Fontos, hogy ezt a játékot csak akkor játsszuk ha a gyermek már vizuálisan is ismeri a számokat!
A játékhoz kapcsoljuk be számítógépünk hangszóróját!
6. FUZZ BUGS
forrás: http://www.abcya.com/counting_sorting_comparing.htm
Ezt a játékot egyszerűen imádom! Rendkívül egyszerű, mégis több - a számoláshoz, válogatáshoz, szortírozáshoz és rendszerezéshez szükséges képességeket igényel,
+ nem árt egy kis kézügyesség is ...
Indítsuk el a játékot.
Egy kis segítség az egyes részfeladatok teljesítéséhez:
A játékhoz feltétlenül kapcsoljuk be számítógépünk hangszóróját!
A játék szülői felügyeletet igényel.
Bingó játék számokkal.
A lehetőségek közül a 0-9 vagy a 10-20-at válasszuk.
A játékhoz feltétlenül kapcsoljuk be számítógépünk hangszóróját!
A játék szülői felügyeletet igényel.
Fontos, hogy ezt a játékot csak akkor játsszuk ha a gyermek már vizuálisan is ismeri a számokat!
II. CLASSROOM OBJECTS / ISKOLAI TÁRGYAK
1. SCHOOL SUPPLY SNAP
Memória játék
A játék célja, hogy a kislány által kért dolgokat megkeressük és odaadjuk neki.
A raktárost és a létrát a billentyűzet nyilaival tudjuk irányítani, a szekrényeket pedig a "space" - szóköz gombbal nyithatjuk ki.
2. CLASSROOM
Egy egyszerű képrendező játék.
Indítsuk el a "Play" majd a "Start" feliratra kattintva, és rakjuk a képeket a megfelelő helyekre.
A játékhoz feltétlenül kapcsoljuk be számítógépünk hangszóróját!
3. CLASSROOM OBJECTS
A szavakra kattintva a gyermekek gyakorolhatják a szavak kiejtését, vizuálisan rögzülhet a szavak írásmódja is.
A játékhoz feltétlenül kapcsoljuk be számítógépünk hangszóróját!
4. MAGGIE MAGPIE - LITTLE THIEF
Egy igazán jó szórakoztató-oktató játék, Maggie Magpie szarkával.
A Játékot a Play feliratra kattintva indíthatjuk el, de várjuk meg míg a géphang elmondja a szöveget.
Adott egy osztályterem, az asztalon különböző iskolaszerek.
Egyszer csak elsötétül minden, jön Maggie a szarka, és ellop valamit az asztalról.
Mikor újra világos lesz, nekünk az a dolgunk, hogy eldöntsük mit lopott el a szarka.
A játékhoz feltétlenül kapcsoljuk be számítógépünk hangszóróját!
III. THE SEA / A TENGER
1. ANIMALS IN THE OCEAN
A játékban tengeri állatokkal ismerkedhetünk.
A jobbra mutató nyílra kattintva 2 féle játékot játszhatunk mindegyik állatfajtával:
1. Számoljuk meg az állatokat (az egér bal gombjával kattintva)
2. Válogassuk ki az adott állatot a többi közül, szintén az egér bal gombjának segítségével.
A játékhoz feltétlenül kapcsoljuk be számítógépünk hangszóróját!
2. CREATE AN ANIMAL OCEAN
Ezzel a játékkal saját, élő, mozgó óceáni állatgyűjteményt hozhatunk létre.
A bal oldali sávból válasszunk ki egy állatot, amit az egér bal gombjával egyszer(!) kattintva tudjuk azt megfogni. Húzzuk az üres vízfelületre, majd ismét klikkeljünk egyet (!).
Az állatka azonnal megelevenedik :)
Ezt a játékot addig folytathatjuk, míg el nem fogynak a tengeri állatok.
A játékhoz feltétlenül kapcsoljuk be számítógépünk hangszóróját!
3. COUNTING FISH
Ez egy hal-számlálós játék. A "GO" feliratra kattintva indíthatjuk el.
A képernyőn mindig különböző számú halacska úszik elénk, meg kell őket számolnunk, majd kiválasztani a helyes választ a három lehetőség közül. Biztassák gyermekeiket, hogy angolul számolják meg a halacskákat. (Cápa, polip stb. nem számolandó bele)
Tipp: Ha gyermeke nem ismeri a számokat, akkor az egeret húzza a számokra, és egy géphang kimondja azt angolul.
A játékhoz feltétlenül kapcsoljuk be számítógépünk hangszóróját!
ABC song
IV. TOYS / JÁTÉKOK
1. TOYS - DICTIONARY
forrás: http://www.anglomaniacy.pl/toysDictionary.htm
ACTIVITY VERBS
THE BODY BOOGIE
Kedves Szülők! Ne feledjék el, hogy az elmélyítéshez, ismétléshez
a K1-es játékokra is térjenek vissza néha-néha.
A játékokat a képekre kattintva játszhatjuk le.
Vegyük azt is figyelembe, hogy a legtöbb játék kezdetben szülői felügyeletet és segítséget is igényel.
A legtöbb interaktív játék elindításához az Adobe Flash Player legfrissebb verziója szükséges.
INNEN LETÖLTHETŐ ÉS TELEPÍTHETŐ
(A letöltéssel egy ingyenes vírusirtó program a McAfee is letöltődik. Amennyiben ezt nem szeretnék,
úgy a pipát távolítsák el egy kattintással a "Yes, install McAfee Security Scan Plus" felirat mellett.)
__________________________________________________________________________________
KINDERGARTEN II.
Ez egy teljes játékgyűjtemény a Kindergarten II csoportok számára. Kérem a szülőket, hogy ne haladjanak nagyon előre az anyaggal, próbálják meg a foglalkozások aktuális témakörét követni.
A gyermekek tudni fogják milyen témát tanultak már és mit nem...
I. NUMBERS AND COUNTING / 1-20
Ismétlés: 1-10
Új anyag: 11-20
1. GRINELLE'S NUMBERS
Grinelle egy kis képzeletbeli lény, aki minden nap megszámolja játékait.
Segíts neki a számolásban!
Hogyan játszd:
Indítsd el a játékot a "Start" feliratra kattintva. Az első képen számot és játékot látunk. Ezt kell majd megszámolni a következő képen. Kattintsunk a piros, jobbra mutató nyílra és döntsük el, hogy melyik halmaz tartalmazza azt a bizonyos számú játékot, amit az előzőekben láttunk.
A játékhoz kapcsoljuk be számítógépünk hangszóróját!
Hogyan játszd:
Indítsd el a játékot a "Start" feliratra kattintva, majd az egér/bal gombjának segítségével találd meg a rejtőzködő számokat. Vigyázz, mert időkorlát is van, elindul a visszaszámlálás :)
A játékhoz kapcsoljuk be számítógépünk hangszóróját!
4. CONNECT THE DOTS (Count 1 to 20)
forrás: http://www.abcya.com/connect_the_dots_20.htm
Egy egyszerű szám-összekötős játék.
5. BIRTHDAY CANDLE COUNT (How old are you?)
forrás: http://www.abcya.com/kindergarten_counting.htm
Számoljuk meg a gyertyákat, ki hány éves.
Kattintsunk a gyertyákra, melyek ezáltal meggyulladnak.
A számolás után válasszuk ki a megfelelő számot, pontosan hány gyertyát számoltunk meg?
Indítsd el a játékot a "Start" feliratra kattintva. Az első képen számot és játékot látunk. Ezt kell majd megszámolni a következő képen. Kattintsunk a piros, jobbra mutató nyílra és döntsük el, hogy melyik halmaz tartalmazza azt a bizonyos számú játékot, amit az előzőekben láttunk.
A játékhoz kapcsoljuk be számítógépünk hangszóróját!
2. CASTLE NUMBERS
Egy egyszerű, ám annál fejlesztőbb kereső játék.
A gyerkőcnek meg kell találnia a rejtett számokat a váron és környékén.(1-10)
Fontos, hogy ezt a játékot csak akkor játsszuk ha a gyermek már vizuálisan is ismeri a számokat.
Fontos, hogy ezt a játékot csak akkor játsszuk ha a gyermek már vizuálisan is ismeri a számokat.
Indítsd el a játékot a "Start" feliratra kattintva, majd az egér/bal gombjának segítségével találd meg a rejtőzködő számokat. Vigyázz, mert időkorlát is van, elindul a visszaszámlálás :)
3. BALLON POP MATH (Count 1 to 20)
Ebben a játékban a lufikat kell kipukkasztani a megfelelő sorrendben, 1-20-ig.
Fontos, hogy ezt a játékot csak akkor játsszuk ha a gyermek már vizuálisan is ismeri a számokat!
Fontos, hogy ezt a játékot csak akkor játsszuk ha a gyermek már vizuálisan is ismeri a számokat!
A sorrendet pedig ezen a játékon keresztül tanulhatja meg.
A játékhoz kapcsoljuk be számítógépünk hangszóróját!
4. CONNECT THE DOTS (Count 1 to 20)
forrás: http://www.abcya.com/connect_the_dots_20.htm
Egy egyszerű szám-összekötős játék.
5. BIRTHDAY CANDLE COUNT (How old are you?)
forrás: http://www.abcya.com/kindergarten_counting.htm
Számoljuk meg a gyertyákat, ki hány éves.
Kattintsunk a gyertyákra, melyek ezáltal meggyulladnak.
A számolás után válasszuk ki a megfelelő számot, pontosan hány gyertyát számoltunk meg?
Fontos, hogy ezt a játékot csak akkor játsszuk ha a gyermek már vizuálisan is ismeri a számokat!
A játékhoz kapcsoljuk be számítógépünk hangszóróját!
6. FUZZ BUGS
forrás: http://www.abcya.com/counting_sorting_comparing.htm
Ezt a játékot egyszerűen imádom! Rendkívül egyszerű, mégis több - a számoláshoz, válogatáshoz, szortírozáshoz és rendszerezéshez szükséges képességeket igényel,
+ nem árt egy kis kézügyesség is ...
Indítsuk el a játékot.
Egy kis segítség az egyes részfeladatok teljesítéséhez:
1. Sort by color:
Ragadjuk meg az egérrel és tegyük bele a kis színes bogarakat az azonos színű befőttes üvegbe.
Ragadjuk meg az egérrel és tegyük bele a kis színes bogarakat az azonos színű befőttes üvegbe.
2. Tap a jar and count: Most jelöljünk ki egy-egy üveget, és a számoljuk meg benne a kis bogárkákat.
3. Tap on a jar with the most Fuzz Bugs: Kattintsunk arra az üvegre, melyben a legtöbb bogárka van.
4. Tap on a jar with the least Fuzz Bugs: Kattintsunk arra az üvegre, melyben a legkevesebb bogárka van.
5. Place the jar with the least amount of Fuzz Bugs to the dotted line: Helyezzük a legkevesebb bogárkát tartalmazó üveget a kipontozott részre.
6. Which jar is next?: Melyik üveg következik a sorban?
7. Tap on a jar: Jelölj ki egy üveget.
3. Tap on a jar with the most Fuzz Bugs: Kattintsunk arra az üvegre, melyben a legtöbb bogárka van.
4. Tap on a jar with the least Fuzz Bugs: Kattintsunk arra az üvegre, melyben a legkevesebb bogárka van.
5. Place the jar with the least amount of Fuzz Bugs to the dotted line: Helyezzük a legkevesebb bogárkát tartalmazó üveget a kipontozott részre.
6. Which jar is next?: Melyik üveg következik a sorban?
7. Tap on a jar: Jelölj ki egy üveget.
8. Which Fuzz Bug is all the way to the right? Tap on it: Melyik a jobb legszélső bogárka? Kattints rá.
9. Which Fuzz Bug is all the way to the left? Tap on it: Melyik bogárka van a bal szélen? Kattints rá.
9. Which Fuzz Bug is all the way to the left? Tap on it: Melyik bogárka van a bal szélen? Kattints rá.
10. Tap on the Fuzz Bug that is on the top: Kattints a legfelső bogárra
11. Tap on the Fuzz Bug that is on the bottom: Kattints a legalsó bogárra
12. Tap on the largest Fuzz Bug: Kattints a legnagyobb bogárra
12. Tap on the largest Fuzz Bug: Kattints a legnagyobb bogárra
13. Tap on the smallest Fuzz Bug: Kattints a legkisebb bogárra
14. Ezután megjelenik egy szivárvány színű bogaracska, kapjuk el az egérrel :)
A játék ezután is folytatható a fent leírt sorrendben, immár más színű szőrös bogárkákkal, beleértve a szivárvány színűt is. :)
A játék ezután is folytatható a fent leírt sorrendben, immár más színű szőrös bogárkákkal, beleértve a szivárvány színűt is. :)
A játékhoz feltétlenül kapcsoljuk be számítógépünk hangszóróját!
A játék szülői felügyeletet igényel.
Jó szórakozást kívánok!
7. NUMBER BINGO (0-9, 10-20)
Bingó játék számokkal.
A lehetőségek közül a 0-9 vagy a 10-20-at válasszuk.
Annak érdekében, hogy először sikerélményük legyen, a 0-9-es verziót válasszuk.
Később, ha már jobban ismerik majd 20-ig a számokat, mehet azzal is a játék.
A játék lényege, hogy a gyerekek hallás után felismerjék a számokat és kijelöljék azokat.
Akkor lesz Bingónk ha a egy sorban találhatóak a számok.
A játék szülői felügyeletet igényel.
Fontos, hogy ezt a játékot csak akkor játsszuk ha a gyermek már vizuálisan is ismeri a számokat!
II. CLASSROOM OBJECTS / ISKOLAI TÁRGYAK
1. SCHOOL SUPPLY SNAP
forrás: http://www.agame.com/game/school-supply-snap |
Memória játék
A játék célja, hogy a kislány által kért dolgokat megkeressük és odaadjuk neki.
A raktárost és a létrát a billentyűzet nyilaival tudjuk irányítani, a szekrényeket pedig a "space" - szóköz gombbal nyithatjuk ki.
2. CLASSROOM
forrás: https://elt.oup.com/student/stardust/level1/platform/dragmacunit2?cc=global&selLanguage=en |
Indítsuk el a "Play" majd a "Start" feliratra kattintva, és rakjuk a képeket a megfelelő helyekre.
A játékhoz feltétlenül kapcsoljuk be számítógépünk hangszóróját!
3. CLASSROOM OBJECTS
forrás: http://www.learningchocolate.com/content/classroom-0 |
A szavakra kattintva a gyermekek gyakorolhatják a szavak kiejtését, vizuálisan rögzülhet a szavak írásmódja is.
A játékhoz feltétlenül kapcsoljuk be számítógépünk hangszóróját!
4. MAGGIE MAGPIE - LITTLE THIEF
forrás: http://www.english-time.eu/hry/maggie-little-thief.php?zpet=dite |
Egy igazán jó szórakoztató-oktató játék, Maggie Magpie szarkával.
A Játékot a Play feliratra kattintva indíthatjuk el, de várjuk meg míg a géphang elmondja a szöveget.
Adott egy osztályterem, az asztalon különböző iskolaszerek.
Egyszer csak elsötétül minden, jön Maggie a szarka, és ellop valamit az asztalról.
Mikor újra világos lesz, nekünk az a dolgunk, hogy eldöntsük mit lopott el a szarka.
A játékhoz feltétlenül kapcsoljuk be számítógépünk hangszóróját!
III. THE SEA / A TENGER
1. ANIMALS IN THE OCEAN
forrás:http://www.sheppardsoftware.com/preschool/animals/ocean/animaloceanfindcountgame.htm |
A játékban tengeri állatokkal ismerkedhetünk.
A jobbra mutató nyílra kattintva 2 féle játékot játszhatunk mindegyik állatfajtával:
1. Számoljuk meg az állatokat (az egér bal gombjával kattintva)
2. Válogassuk ki az adott állatot a többi közül, szintén az egér bal gombjának segítségével.
A játékhoz feltétlenül kapcsoljuk be számítógépünk hangszóróját!
2. CREATE AN ANIMAL OCEAN
forrás: http://www.sheppardsoftware.com/preschool/animals/ocean/animaloceancreate.htm |
Ezzel a játékkal saját, élő, mozgó óceáni állatgyűjteményt hozhatunk létre.
A bal oldali sávból válasszunk ki egy állatot, amit az egér bal gombjával egyszer(!) kattintva tudjuk azt megfogni. Húzzuk az üres vízfelületre, majd ismét klikkeljünk egyet (!).
Az állatka azonnal megelevenedik :)
Ezt a játékot addig folytathatjuk, míg el nem fogynak a tengeri állatok.
A játékhoz feltétlenül kapcsoljuk be számítógépünk hangszóróját!
3. COUNTING FISH
forrás: http://www.abcya.com/counting_fish.htm |
Ez egy hal-számlálós játék. A "GO" feliratra kattintva indíthatjuk el.
A képernyőn mindig különböző számú halacska úszik elénk, meg kell őket számolnunk, majd kiválasztani a helyes választ a három lehetőség közül. Biztassák gyermekeiket, hogy angolul számolják meg a halacskákat. (Cápa, polip stb. nem számolandó bele)
Tipp: Ha gyermeke nem ismeri a számokat, akkor az egeret húzza a számokra, és egy géphang kimondja azt angolul.
A játékhoz feltétlenül kapcsoljuk be számítógépünk hangszóróját!
ABC song
IV. TOYS / JÁTÉKOK
1. TOYS - DICTIONARY
Hangos-szótár
2. TOY DETECTIVE
forrás: http://www.wattsenglish.com/english-for-kids/game/toy-detective.html |
Keressünk játékokat a sötét szekrényben egy zseblámpa segítségével!
Indítsuk el a játékot, majd hallgassuk végig a szöveget. Amikor megjelenik a zseblámpa egy érmét kell hozzá felhasználnunk, hogy világítson, kattintsunk tehát az érmére.
Ezután menjünk az elsötétített szekrényhez, és keressük meg azt a játékot, amilyet a géphang kér tőlünk.
Ha megtaláltuk, újabb érméket kapunk, mellyel tovább tudjuk majd működtetni zseblámpánkat, sose felejtsük tehát el feltölteni azt.
Úgy hiszem, hogy a gyermekek egyedül a "kite" - ejtsd:kájt , azaz sárkányrepülő + Robot + computer szavakat nem értenék, a többit tanultuk.
A játékhoz feltétlenül kapcsoljuk be számítógépünk hangszóróját!
A játék szülői felügyeletet igényel!
Indítsuk el a játékot, majd hallgassuk végig a szöveget. Amikor megjelenik a zseblámpa egy érmét kell hozzá felhasználnunk, hogy világítson, kattintsunk tehát az érmére.
Ezután menjünk az elsötétített szekrényhez, és keressük meg azt a játékot, amilyet a géphang kér tőlünk.
Ha megtaláltuk, újabb érméket kapunk, mellyel tovább tudjuk majd működtetni zseblámpánkat, sose felejtsük tehát el feltölteni azt.
Úgy hiszem, hogy a gyermekek egyedül a "kite" - ejtsd:kájt , azaz sárkányrepülő + Robot + computer szavakat nem értenék, a többit tanultuk.
A játékhoz feltétlenül kapcsoljuk be számítógépünk hangszóróját!
A játék szülői felügyeletet igényel!
ACTIVITY VERBS
THE BODY BOOGIE
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése