K 1



KINDERGARTEN I.

Kezdő nyelvtanfolyam 4-6 évesek, illetve elsősök részére



A magyarkanizsai Cnesa - OMI által szervezett OVI ANGOL NYELVTANFOLYAMÁHOZ kiegészítő foglalkozásként kapcsolt interaktív önfejlesztő játékgyűjtemény. 

A tanfolyam kezdete:    2015 október
Helyszíne:
- ovisoknak a Magyarkanizsa község iskoláskor előtti intézményeiben történik a tanítás

- elsősöknek a magyarkanizsai CNESA-OMI épületében  folyik a tanfolyam


Kedves szülők!

Az alábbi játékok és dalok hozzájárulnak majd gyermekeik angol nyelvelsajátításához, és sok más készséget is fejlesztenek, többek között az egyszerűsítő gondolkodást,  problémamegoldó készséget,  elemző gondolkodást, megfigyelőképességet, kézügyességet, az ismereteket alkalmazni tudó képességet, verbális beszédkészséget, hallás utáni szövegértési készséget, memóriát stb.

Mindenki saját idejéhez illetve a gyermek igényeihez igazodva szabadon válogathat a játékok közül. 

Ajánlott napi játékidő: 10-20 perc
__________________________________________________________________________________
KINDERGARTEN I.

Ez egy teljes játékgyűjtemény a Kindergarten I csoportok számára. Kérem a szülőket, hogy ne haladjanak nagyon előre az anyaggal, próbálják meg a foglalkozások aktuális témakörét követni. 

A gyermekek tudni fogják milyen témát tanultak már
és mit nem...

_________________________________________________________________________________

FONTOS!



A legtöbb interaktív játék elindításához az Adobe Flash Player legfrissebb verziója szükséges. INNEN LETÖLTHETŐ ÉS TELEPÍTHETŐ
(A letöltéssel egy ingyenes vírusirtó program a McAfee is letöltődik. Amennyiben ezt nem szeretnék, úgy a pipát távolítsák el egy kattintással a "Yes, install McAfee Security Scan Plus" felirat mellett.)




I. COLOURS / SZÍNEK


1. COLOUR GAME


Kattints a képre, hogy megnyisd a játékot.

Hogyan játszd: A különböző színű tárgyakat és élőlényeket az azonos színű téglalapokba kell gyűjteni. Az egér bal gombjával ragadj meg egy tárgyat, majd húzd a megfelelő színhez. Rossz válasz esetén a tárgy visszakerül eredeti helyére. Jó válasz esetén egy hang megmondja a tárgy vagy élőlény nevét, ezért érdemes a számítógép hangszóróját bekapcsolni és a gyermeket arra biztatni, hogy ismételje a szavakat.



2. POP A BALLOON

forrás: cookie.com

Kattints a képre, hogy megnyisd a játékot, majd a zöld "PLAY"gomb megnyomásával indítsd el.

Hogyan játszd:  A játék kezdetben szülői felügyeletet illetve segítséget igényel! A lufikat az egér segítségével ki kell pukkasztani, úgy, hogy az egeret a lufira irányítjuk, majd megnyomjuk a bal egérgombot. 
A játék közben utasításokat kell követni, pl. "Pop red balloons" - azaz "Pukkaszd ki a piros lufikat."
Ilyenkor csak azokat a lufikat kell megcélozni amelyek pirosak. A játék során több ilyen utasítás is hallható, így a gyerkőcnek szólni kell mikor, melyiket vegye célba. Hibázás esetén a játékot természetesen újra lehet indítani ("OK" majd "Continue playing" gombokra kattintva), többszöri ismétlés esetén a gyerkőc már érteni fogja a játékban szereplő utasításokat.


 3. HAT GRAB


Kattints a képre, hogy megnyisd a játékot, majd a zöld "PLAY"gomb megnyomásával indítsd el.
Ehhez a játékhoz be kell kapcsolnunk számítógépünk hangszóróját. 

Hogyan játszd:  A játék kezdetben szülői felügyeletet illetve segítséget igényel!
A játék célja, hogy segítsünk George majmocskának, hogy a megfelelő színű kalapot vegye le a reptéri utazók fejéről, miközben ők egy futószalagon állnak.
Ehhez az egeret irányítsuk a kalapra, majd a bal egérgomb lenyomásával "vegyük le" a kalapot.


Just for FUN! :)

 4. MIX AND PAINT



Ez egy rendkívül szórakoztató és színfelismerést és színérzékelést fejlesztő játék. Segítségével a gyermek már tudat alatt rájöhet a fő színek keverésének szabályaira.

Kattints a képre, hogy megnyisd a játékot, majd a zöld "PLAY"gomb megnyomásával indítsd el.
Ehhez a játékhoz be kell kapcsolnunk számítógépünk hangszóróját. 

Hogyan játszd:  A játék kezdetben szülői felügyeletet illetve segítséget igényel!
A játék célja, hogy kikeverjük a színeket, majd kifessük a képet vagy képeket.
 - Először a zöld színű nyilakkal válasszuk ki a kifestendő képet.
 - Ezután megjelenik a színkeverő gépezet. Az egeret a különböző színű festékhengerekre irányítva és a bal gombot lenyomva a festéket a tálba önthetjük. Ezt megcsinálhatjuk egy, de több színnel is, különböző mértékben adagolva.
- Ha a megfelelő színt kaptuk a tálban, akkor az egérrel egyszerűen menjünk rá a kifestendő képre, és kattintsunk a kifestendő területre.
- A tálra való kattintással azt ki lehet üríteni, és újabb színeket keverni.




II. NUMBERS AND COUNTING / SZÁMOK ÉS SZÁMOLÁS


1. BUBBLE POP



Kattints a képre, hogy megnyisd a játékot, majd a zöld "PLAY"gomb megnyomásával indítsd el.
Ehhez a játékhoz be kell kapcsolnunk számítógépünk hangszóróját. A következő kérdést fogja feltenni nekünk a gép: Do you have a microphone? - Kattints a "No" gombra.
Ezután elindul a játék.

Hogyan játszd:  A játék kezdetben szülői felügyeletet illetve segítséget igényel! A buborékokat az egér segítségével ki kell pukkasztani, úgy, hogy az egeret a buborékra irányítjuk, majd megnyomjuk a bal egérgombot. 
Helyes találatkor a program hangosan kimondja  a megfelelő számot, ezt a gyermeknek érdemes utánozni, ismételni.


2. COUNT THE SCORE

forrás:www.fisher-price.com

Kattints a képre, hogy megnyisd a játékot, majd a "PLAY"gomb megnyomásával indítsd el.
Ehhez a játékhoz be kell kapcsolnunk számítógépünk hangszóróját. 

Hogyan játszd:  A játék kezdetben szülői felügyeletet illetve segítséget igényel!
A játék célja, hogy a gyermekek játszva tanuljanak meg angolul számolni és gyakorolják a számok kiejtését.
- A játék elindításához nyomjuk meg a jobbra mutató piros nyilat a "Let's Play" felirattal.
- Ezután válasszuk ki a kívánt sportnemet: Soccer - Foci, Football - Amerikai foci  vagy Hockey - Hoki.
-  A következő lépésnél válasszuk ki a 10-es számot (a későbbiekben már lehet a 20-at is)
-  Várjuk meg míg a játék betöltődik, és akármelyik gomb (pl. space) lenyomásával rúgjunk gólokat.
-  A játék hangosan fogja őket számolni. Érdemes a gyermeket arra biztatni, hogy ismételje hangosan a számokat.


Ehhez a játékhoz be kell kapcsolnunk számítógépünk hangszóróját. 

Hogyan játszd:  A játék szülői felügyeletet illetve segítséget igényel! 
Ez a játék nehezebb, csak akkor játsszunk a gyermekkel ha gyakorlott a számítógép használatában, mivel  biztosan kell tudnia kezelnie az egeret! 

A játék célja, hogy a gyermekek játszva tanuljanak meg angolul számolni és gyakorolják a számok kiejtését.

- Segítsünk a kis manónak begyűjteni a szőlőszemeket. A manócska minkét karja egyenként szabadon áthúzható a liánon, illetve fel le mozgatható, nyújtható, hogy elérjük vele a szőlőszemeket.
- A bal egérgomb segítségével "fogjuk meg" a manó egyik karját, és mozgassuk tetszés szerinti irányba. Figyelem! A bal egérgombot folyamatosan tartani kell! Miután elmozgattuk a kívánt helyre, engedjük el az egérgombot. Ha véletlenül mégis elengednénk, akkor a manócska leereszti a kezét, újra meg kell ragadnunk azt.
- A szőlők begyűjtéséhez csak húzzuk oda a manó kézfejét a szőlőszemhez. Ezután ne engedjük el az egeret, hanem a szőlőszemmel együtt irányítsuk illetve tegyük be a kosárba.
- Ezután a manócska hangosan számol.
- Jöhet a következő szőlőszem a manó karjainak mozgatásával.



4. APPLE CATCH



Hogyan játszd:  A játék szülői felügyeletet illetve segítséget igényel! 
Ez a játék nehezebb, csak akkor játsszunk a gyermekkel ha gyakorlott a számítógép használatában, mivel  biztosan kell tudnia kezelnie az egeret! 

A játék célja, hogy a gyermekek játszva tanuljanak meg angolul számolni és gyakorolják a számok kiejtését.

- Segítsünk a madárnak a fáról leeső almákat összegyűjteni.
- Ehhez az egeret jobb, illetve bal irányba mozgatva a lepotyogó alma alá kell érnünk.
-  A madár automatikusan a szájába veszi az almát nem szükséges az egér gombját megnyomni.
- Ahhoz, hogy a kosárba gyűjtsük az almát, vezessük a madarat a kosár fölé, majd a bal egérgombbal pottyantsuk bele a gyümölcsöt a kosárkába. A gép hangosan fogja számolni.

Hogyan játszd:  A játék elindításához kattintsunk a nyuszi kezében lévő nagyítóra.


A játék célja, hogy megtaláljuk a különböző bogarakat az avarban. Ehhez csak húzzuk az egeret át a leveleken, és ha bogarat találtunk a gép megszámolja azokat.



III. FOOD / ÉTELEK

1. TROLLEY DASH


Ehhez a játékhoz be kell kapcsolnunk számítógépünk hangszóróját. 
Kiváló memóriajáték.

Hogyan játszd:  A játék szülői felügyeletet illetve segítséget igényel! 
Ez a játék nehezebb, csak akkor játsszunk a gyermekkel ha gyakorlott a számítógép használatában, mivel  biztosan kell tudnia kezelnie az egeret! 

A játék célja, hogy a bevásárlólistán szereplő dolgokat 60 másodperc alatt bepakoljuk a kosarunkba.
- Indítsuk el a játékot a villogó "Play" feliratra kattintva.
- Ezután megkapjuk a bevásárlólistát. Jegyezzük meg a vásárolni való dolgokat, majd a "Go" feliratra kattintva indulhat a vásárlás. 
- Az egér segítségével bal és jobb irányba mozgathatjuk a kosarat, így sétálhatunk a boltban. Az előttünk lévő árukból pedig válasszuk ki a listán szereplőket úgy, hogy rákattintunk a bal egérgombbal.
- Sikeres vásárlás esetén, új listát kapunk.


 2. COLOUR GAME WITH FOOD


Ehhez a játékhoz be kell kapcsolnunk számítógépünk hangszóróját. 

Hogyan játszd:  A játék kezdetben szülői felügyeletet illetve segítséget igényel! 

A játék célja, hogy a megfelelő színű ételeket válogassuk a tálba.
Mindezt úgy tehetjük meg, ha  a bal egérgombbal rákattintunk az ételre.

A játék menete, elindítása:
- Kétféle játékot tartalmaz a program, mi válasszuk ki a jobb oldali tányért és kattintsunk rá.
- Ezután válasszunk ki egy színt és indulhat a játék.


 
3. VEGGIE PLAYTIME


* Ez egy nagyon összetett, több játékot tartalmazó program. Igazán jó szórakozás, azonkívül környezeti nevelést elősegítő játék  :)
* Ehhez a játékhoz be kell kapcsolnunk számítógépünk hangszóróját. 


Hogyan játszd:  A játék szülői felügyeletet illetve segítséget igényel! 
Ez a játék nehezebb, csak akkor játsszunk a gyermekkel ha gyakorlott a számítógép használatában, mivel  biztosan kell tudnia kezelnie az egeret! 

A kezdőoldalról tudunk játékot választani úgy, hogy valamelyik zöldségre kattintunk.

READY VEGGIES PULL ( retkek )

- A játék elindításához kattintsunk a "Play" gombra
- A játék célja, hogy a polcon megtaláljuk és levegyük a zöldségeket, majd betegyük a megfelelő "kirajzolt" helyre, mielőtt a csigabiga eléri a célt.
- Az egér bal gombjával tárgyakat mozgathatunk meg, szekrényajtókat nyithatunk ki, vagy rolókat húzhatunk fel, mert mögöttük is rejtőzhetnek zöldségek.

PATCH MATCH (káposzta)

- A játék elindításához kattintsunk a "Play" gombra, majd válasszunk a nehézségi fokok közül: Easy - könnyű, Medium - közepes , Hard - nehéz.
- A játék célja, hogy elültessük a zöldségeket a megfelelő helyre.
- A billentyűzet  jobb - és bal nyíl gombjával tudjuk irányítani a hőlégballont amiben a zöldség ül. Ha a megfelelő helyre irányítottuk, akkor a space (szóköz) gombbal tudjuk a zöldséget a célba juttatni.

COMPO'S RAIN CATCHER ( padlizsán )

- A játék elindításához kattintsunk a "Play" gombra, majd válasszunk a nehézségi fokok közül: Easy - könnyű, Medium - közepes , Hard - nehéz.
- A játék célja, hogy elegendő esővizet gyűjtsünk, majd megöntözzük a zöldségeket mielőtt kisüt a nap.
- A billentyűzet  jobb - és bal nyíl gombjával tudjuk irányítani a locsolókannát, ezzel esőcseppeket gyűjtve.  Ha ez sikerült,  akkor a space (szóköz) gombbal tudjuk a zöldségeket megöntözni.

SPEEDY WEEDS (?)

- A játék elindításához kattintsunk a "Play" gombra, majd válasszunk a nehézségi fokok közül: Easy - könnyű, Medium - közepes , Hard - nehéz.
- A játék célja, hogy megtaláljuk a zöldségek fellépő ruháját, hogy részt vehessenek a zöldségbemutatón.
- Az egérrel irányítsuk az ásót, majd a bal egérgomb megnyomásával kezdjük el kiásni a növényeket, alattuk ugyanis érdekes dolgok rejtőznek...

WATCH OUT RAYMOND! ( burgonya )

- A játék elindításához kattintsunk a "Play" gombra.
- A játék célja, hogy Raymond krumplit eljuttassuk a célba, miközben minden csillagot begyűjtünk. Óvakodjunk az akadályoktól ( méhecske, csiga, pók stb.)
- A billentyűzet  jobb, bal, lefelé és felfelé mutató nyilaival tudjuk irányítani Raymond-ot.


4. FOOD MEMORY GAME


Memóriajáték.
- A "Play" gomb megnyomásával indítsuk el a játékot. Válasszuk az "Easy"  fokozatot, majd a "Start game" feliratra kattintva elindul a játék.
- A játék célja, hogy megtaláljuk az ételpárokat. 


IV. SIZES / MÉRETEK

1. BIG AND SMALL HOUSE






* Ez egy nagyon összetett, több játékot tartalmazó program. Igazán jó szórakozás, azonkívül környezeti nevelést elősegítő játék  :)
* Ehhez a játékhoz be kell kapcsolnunk számítógépünk hangszóróját, továbbá az egérre lesz szükségünk.


Hogyan játszd:  A játék szülői felügyeletet illetve segítséget igényel! 
- Várjuk meg míg a játék betöltődik. Ezután a kicsi vagy a nagy ajtón tudunk bemenni a házba.
Ha a kicsit választjuk, mindent alulnézetből fogunk látni, ha pedig a nagyot, akkor felülnézetből.
- A házon belül rengeteg játéklehetőség kínálkozik, csak az egérrel kell ráklikkelni a tárgyakra vagy élőlényekre. Minden mozog, hangot ad ki, szinte él, a gyermekek nagy örömüket lelik majd benne.
- Néhány példa: 
*A falon lévő képek életre kelnek, mozognak, de rákattintva más fog történni, pl. megjelenik egy videó.
*A dohányzóasztalon színes tenyérlenyomatokat készíthetünk.
*A zongoránál hangszereket adhatunk az állatkák kezébe és ők játszani fognak rajta.
*Ha felmegyünk a lépcsőn az emeletre, a hálószobában különböző módon megpróbálhatjuk felébreszteni a lila színű alvó állatkát (pl. párnát dobunk rá, felkapcsoljuk az éjjeli lámpát stb.), de fordított nézetben a kisállatot kell valahogyan rávennünk, hogy elaludjon (pl.párnát adunk a kezébe, bekapcsoljuk a zenélő játékot, lehúzzuk a rolót, stb.)
* Szintén fent,  a fürdőszobában pl. ha a fogmosópohárra kattintunk akkor egy "fogmosós" játékot játszhatunk, el kell találnunk a mozgó, ugráló állatka száját ahhoz, hogy megmossa a fogát.
Vagy húzzuk el többször is a zuhanyzófüggönyt, mögötte két béka mókázik, mindig mást csinál.
 stb.

- Ha vissza szeretnénk jutni a földszintre, vagy bárhova máshova, akkor kattintsunk a megfelelő irányba mutató nyílra, vagy válasszuk ki a helyszínt a  "Menu"  feliratra kattintva.
- Ha játék közben méretet / nézőpontot szeretnénk váltani, akkor pedig a bal felső, illetve a jobb alsó sarokban lévő állatkára kell kattintani.

- A bejárati ajtóra kattintva kijuthatunk a kertbe ahol  ültessünk magvakat majd növesszük meg őket, szedjük le az almákat a fáról stb, fedezzük fel az erdőt (keressük meg kicsi vagy nagy társunkat) illetve a kis tóhoz is ki tudunk menni ahol további érdekes fejlesztő játékok várnak ránk. :)
Indulhat a felfedezés?



V. PARTS OF THE FACE AND BODY
(AZ ARC ÉS A TEST RÉSZEI)

A játékokat érdemes ebben a sorrendben játszani

1. BODY PARTS
forrás: turtlediary.com



Ehhez a játékhoz be kell kapcsolnunk számítógépünk hangszóróját. 
Hogyan játszd:  A játék kezdetben szülői felügyeletet illetve segítséget igényel! 

A játék célja, hogy a géphangot ismételve megtanuljuk a test részeit majd gyakoroljuk azokat.
A "Play" feliratra kattintva először egy 1,5 perces bevezető rajzfilmecskét nézhetnek végig a gyerekek. Ezt követően kis képek közül lehet kiválasztani a géphang által kért testrészt a bal egérgomb segítségével.


2. MAKE A FACE



Ehhez a játékhoz be kell kapcsolnunk számítógépünk hangszóróját. 

Hogyan játszd:  A játék kezdetben szülői felügyeletet illetve segítséget igényel! 

A játék célja, hogy ráklikkeljünk a vicces kis arcokra, majd a géphangot ismételve megtanuljuk az arc részeit.

A "Play" feliratra kattintva egy kis dalocskát is megtanulhatnak a gyerkőcök.

3. PARTS OF THE FACE



4. PARTS OF THE BODY

forrás: www.kiddiesgames.com


Ezekhez a játékokhoz be kell kapcsolnunk számítógépünk hangszóróját. 

Hogyan játszd:  A játék szülői felügyeletet illetve segítséget igényel! 

A játékok célja, hogy a géphang  által megnevezett test illetve arcrészekre rákattintsanak a gyerekek.
Sajnos előfordulhat, hogy a játék általunk nem tanult testrészeket is tartalmaz.





VI. FAMILY MEMBERS
(CSALÁDTAGOK)


1. FAMILY PICTURE DICTIONARY


forrás: http://www.anglomaniacy.pl/familyDictionary.htm

 
Ehhez a játékhoz be kell kapcsolnunk számítógépünk hangszóróját. 

Hogyan játszd:  A játék kezdetben szülői felügyeletet illetve segítséget igényel! 

A játék célja, hogy ráklikkeljünk a családtagokra, majd a géphangot ismételve megtanuljuk az azokat.


 
1. MATCH THE FAMILY MEMBERS


forrás: http://www.boowakwala.com


Hogyan játszd:  A játék kezdetben szülői felügyeletet illetve segítséget igényel! 

A játék célja, hogy kiválasszuk a megfelelő családtagokat, pl. Cicacsaládhoz az anyukát és a kisgyermeket. A bal egérgombot tartva tudjuk a kis képek közül kiragadni a megfelelőt.




VIII. FRUITS AND VEGETABLES
(GYÜMÖLCSÖK ÉS ZÖLDSÉGEK)

1. FRUITS PICTURE DICTIONARY


Ehhez a játékhoz be kell kapcsolnunk számítógépünk hangszóróját. 

Hogyan játszd:  A játék kezdetben szülői felügyeletet illetve segítséget igényel! 

A játék célja, hogy ráklikkeljünk a gyümölcsökre, majd a géphangot ismételve megtanuljuk az azokat.


2. LANGUAGE GUIDE- FRUITS


Hangos szótár Gyümölcsök témakörben.
Az egeret csupán rá kell húzni a gyümölcsökre, kattintani nem szükséges. 


 3. LANGUAGE GUIDE- VEGETABLES

 

Hangos szótár Zöldségek témakörben.
Az egeret csupán rá kell húzni a zöldségekre, kattintani nem szükséges. 

4. FRUIT & VEGGIE COLOR CHAMPIONS



Ez egy összetettebb, több játékot tartalmazó program. Igazán jó szórakozás, azonkívül környezeti nevelést elősegítő játék  :)
* Ehhez a játékhoz be kell kapcsolnunk számítógépünk hangszóróját.

Hogyan indítsd el:  A játék szülői felügyeletet illetve segítséget igényel! 
- Várjuk meg míg a játék betöltődik. Ezután írjuk be a nevünket.
A következő ablakban pedig válasszunk, melyik zöldséggel vagy gyümölccsel szeretnénk lenni.
Ezután többféle játékból is választhatunk a Zöldség és gyümölcs témakörön belül.
Kattintsunk a "Fun & Games (2-5)" négyzetre, hiszen ezek a játékok valók az ovis korosztálynak.




5. FRUITS - MEMORY GAME

 
http://www.girlsgogames.com/game/memory_game_fruits.html

Egyszerű memóriajáték, de a kicsik nagyon szeretik :)
Válasszuk az "Easy" azaz könnyű fokozatot.




VIII. CLOTHES
(ÖLTÖZÉK)

1. CLOTHES PICTURE DICTIONARY




Ehhez a játékhoz be kell kapcsolnunk számítógépünk hangszóróját. 

Hogyan játszd:  A játék kezdetben szülői felügyeletet illetve segítséget igényel! 

A játék célja, hogy ráklikkeljünk az öltözékekre, majd a géphangot ismételve megtanuljuk az azokat.


2. PILAR DRESS UP

 
Ehhez a játékhoz be kell kapcsolnunk számítógépünk hangszóróját. 

Hogyan játszd:  A játék kezdetben szülői felügyeletet illetve segítséget igényel! 

Egyszerű öltöztetős játék. Csak az egeret kell hozzá használni.



IX.ANIMALS
(ÁLLATOK)

1. ANIMALS ON THE FARM



Ehhez a játékhoz be kell kapcsolnunk számítógépünk hangszóróját. 

Hogyan játszd:  A játék szülői felügyeletet illetve segítséget igényel! 

A játék célja, hogy a géphang által kért állatokat kiválogassuk a többi közül. Pl. sheep - birkák


2. CREATE AN ANIMAL FARM



Ehhez a játékhoz be kell kapcsolnunk számítógépünk hangszóróját. 

Hogyan játszd:  A játék szülői felügyeletet illetve segítséget igényel! 

A játék célja, hogy a saját állatfarmot rendezzünk be.
Ehhez a bal oldali sávban található állatokból lehet választani. Kattintsunk valamelyikre egyszer az egérrel, majd vigyük oda ahová el szeretnénk helyezni, és a rögzítéshez újra kattintsunk az egér bal gombjával.

3. CREATE AN ANIMAL JUNGLE

Ehhez a játékhoz be kell kapcsolnunk számítógépünk hangszóróját. 

Hogyan játszd:  A játék szülői felügyeletet illetve segítséget igényel! 

Ugyanaz a játék, mint az előző, csak vadállatokkal. 


4. ANIMAL JUNGLE FIND AND COUNT GAME


Ehhez a játékhoz be kell kapcsolnunk számítógépünk hangszóróját. 

Hogyan játszd:  A játék szülői felügyeletet illetve segítséget igényel! 

A játék célja, hogy a géphang által kért állatfajtákat megtaláljuk a rengetegben, ezután pedig megszámoljuk őket.


5. SORTING WITH HAMPSHIRE



Ehhez a játékhoz be kell kapcsolnunk számítógépünk hangszóróját. 

Hogyan játszd:  A játék szülői felügyeletet illetve segítséget igényel! 

Ennek az összetettebb, több témát felölelő  játéknak a célja, hogy segítsünk az állatoknak  szétválogatni bizonyos dolgokat különböző kategóriákba.
Pl. piros/gyümölcsök/ számok vagy kerek dolgok/narancs színűek stb...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése